מיתוס "החלום האמריקאי" נדחק הצידה ופינה את מקומו ל"מיתוס הירוק" ואיכות הסביבה: כך עולה ממחקר חדש שנערך באוניברסיטה ובחן את השינוי במיתוסים המרכזיים ששלטו בפרסום בישראל. "פרסומות הן לא רק דרך למכור מוצר, אלא מראה שמשקפת חלומות כמוסים, שאיפות וערכים של חברה בזמן מסויים", אמר פרופ' אלי אברהם מהחוג לתקשורת, השותף למחקר.
מותו של "החלום האמריקאי"
- מחבר:אילן יבלברג
- פורסם:יולי 8, 2014
- קטגוריה:חדשות שפורסמו
- תגובות:אין תגובות