לימודי תואר שני בפילוסופיה

משך הלימודים: שנתיים במסלול ללא תזה | שלוש שנים במסלול עם תזה | נלמד בקמפוס הכרמל | שם התואר: .M.A בפילוסופיה | סטטוס הרשמה: ההרשמה נפתחה ב-11.02.2024 | אתר החוג

לימודי התואר השני בפילוסופיה מאפשרים העמקה בשאלות העמוקות והמעניינות ביותר שאנחנו יכולים לשאול את עצמנו.

לימודי התואר השני מכוונים להרחיב את ההבנה והידע, להקנות כיווני חשיבה עמוקים יותר וכלים אפקטיביים להמשך מחקר בפילוסופיה, כמו גם ללימודי הדוקטורט.

כאן יוצאים למסע אינטלקטואלי מרתק אל השאלות העמוקות ביותר, שעומדות בבסיס הקיום שלנו, תוך שכלול מיומנויות ניתוח, פיתוח מחשבה ביקורתית וניווט מדויק יותר בנבכי המחשבה הפילוסופית.

אנחנו מזמינים אותך להתווכח, לקרוא תגר על מוסכמות, לחדד את יכולות הכתיבה הביטוי והשכנוע, ולפתח רעיונות מקוריים גדולים, וגדולים יותר.

תואר שני בחוג לפילוסופיה יאפשר לך להתנסות במחקר על השאלות הקיומיות, ולהעמיק בהתבוננות על החוויה האנושית ועל מהות המציאות. מכאן תוכלו  לתרום תרומה משמעותית לאקדמיה ולחברה, ולצאת עם מיומנויות חשיבה שיתרמו לכל שדה מקצועי אליו תפנו.

ללמוד בראש שקט! מלגות ייחודיות באוניברסיטת חיפה 

 אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה: 

מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים 
מלגת ג'ויס לנשים גם היא בסך 2,000$ לשנה 

 אוניברסיטת חיפה מציעה מגוון מלגות המפורטות כאן >> 

  • תואר שני עם תזה: לבעלי תואר ראשון בפילוסופיה: ציון סופי של 85 לפחות, ציון סופי של 80 לפחות בחוג השני, ואישור הוועדה החוגית לתואר שני.

    לבעלי תואר ראשון שאינו בפילוסופיה: בציון של 80 לפחות, חייבים בלימודי השלמה של 16 שעות לימוד.

    תואר שני ללא תזה: לבעלי תואר ראשון בפילוסופיה: בציון סופי של 80 לפחות, וציון סופי של 76 לפחות בחוג השני.

לימודי הפילוסופיה מלמדים אותנו לחשוב טוב יותר, ומקנים ללומדים אותם יתרון משמעותי בתחום התעסוקה. אמנם לא תמצאו מודעות דרושים רבות שבהן כתוב, "דרוש פילוסוף", אבל לימודי פילוסופיה יקנו לכם כלים חשובים שישרתו אתכם בכל עבודה שבה תבחרו, כל עוד אחת מדרישות התפקיד היא: לחשוב.

הבוגרים והבוגרות שלנו המשיכו לתפקידים בתחומים שונים, כולל ההיי-טק, תחומי השיווק והפרסום, במוסדות ללא כוונת רווח, בחינוך, בייעוץ אסטרטגי לסטארטאפים וארגונים אחרים, בכלי התקשורת ובמכוני מחקר. בנוסף, לימודי פילוסופיה מספקים כלים מעולים למעוניינים בתארים מתקדמים, ולמעוניינים להשתלב בתחום המחקר האקדמי.