לימודי דוקטורט במנהל עסקים
-
אודות
-
תנאי קבלה
-
תוכנית הלימודים
-
אחרי התואר
התוכנית לתואר שלישי במנהל עסקים מתמקדת בהכשרת חוקרים עצמאיים בתחומי הניהול, המימון, השיווק והתנהגות ארגונית. התוכנית משלבת מחקר מעמיק עם הכשרה מתודולוגית מתקדמת בשיטות מחקר בתחומי מנהל עסקים.
הסטודנטים לתואר שלישי מבצעים מחקר מקורי בהנחיית חברי סגל בית הספר, תוך שילוב תיאוריה ופרקטיקה עסקית. המחקר מתמקד במגוון תחומים הכוללים אסטרטגיה עסקית, מימון וניהול פיננסי, שיווק דיגיטלי, התנהגות צרכנים, ניהול משאבי אנוש, יזמות וחדשנות, אתיקה עסקית וניהול בינלאומי.
במהלך התואר, הסטודנטים משתתפים בסמינרים מחלקתיים, מפתחים מיומנויות מחקר מתקדמות ותורמים להבנת תהליכים עסקיים וניהוליים בסביבה הגלובלית. משך הלימודים המקובל לתואר שלישי הוא ארבע שנים, במהלכן מתבצע המחקר ונכתבת עבודת הדוקטורט.
מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר עם מזכירות בית הספר וגלו כיצד גם אתם יכולים להיות חלק מעתיד המחקר במנהל עסקים.
תואר שני בתחום הניהול, הכלכלה, מדעי ההתנהגות או תחום נושק אחר,ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ ובעולם, בציון ממוצע של 85 ומעלה.
∙ ציון תואר ראשון של 80 ומעלה
∙ ציון עבודת התזה הוא 86 ומעלה
לתנאי קבלה נוספים, יש להיכנס לאתר בית הספר >>
*אוניברסיטת חיפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את האמור בתנאי הקבלה, אם תתגלה טעות.
הלימודים מחולקים לשני שלבים: שלב מחקר א' ושלב מחקר ב'.
שלב מחקר א': משך הלימודים בשלב מחקר א' לא יעלה על שנה מתום הסמסטר שבו החלו הלימודים (כולל חופשת הסמסטר/הקיץ). במהלך תקופת הלימודים בשלב מחקר א' יש להכין את הצעת המחקר, לקבל את אישור המנחה/ים להצעה, להגישה לעיון הוועדה החוגית ללימודי תואר שלישי ולעמוד בדרישות אחרות שיקבעו
שלב מחקר ב': משך הלימודים בשלב מחקר ב' לא יעלה על שלוש שנים. במהלך תקופת הלימודים בשלב מחקר ב' יש להשלים את כתיבת עבודת הדוקטור.
עם סיום הלימודים, הבוגרים והבוגרות שלנו ממשיכים בדרכם המחקרית באקדמיה, שואפים להשתלב בסגל האקדמי במוסדות להשכלה גבוהה ותורמים לקידום הידע בתחומם. הכישורים והניסיון שרכשו במהלך לימודיהם מכשירים אותם להוביל פרויקטים מחקריים חדשניים ולהנחות את הדור הבא של חוקרים. רבים מבוגרינו מתחילים את דרכם כחוקרים פוסט-דוקטורט במוסדות מובילים בארץ ובעולם, צוברים ניסיון בינלאומי ומרחיבים את רשת הקשרים המקצועית שלהם. לצד הקריירה האקדמית, חלק מהבוגרים משלבים את מומחיותם בתעשייה, בייעוץ, או בתפקידי מפתח במגזר הציבורי והפרטי ומיישמים את הידע האקדמי לפתרון אתגרים מעשיים.