לימודי תואר ראשון בתקשורת שיווקית

משך הלימודים: 3 שנים | מתכונת הלימודים: חד-חוגי | נלמד בקמפוס הכרמל | שם התואר: .B.A בבתקשורת עם ספח התמחות בתקשורת שיווקית | סטטוס הרשמה: למועדי הרשמה | אתר החוג 

לשלוט באמנות תורת השכנוע – במסלול תקשורת שיווקית של החוג לתקשורת

האם החדשנות הטכנולוגית בתחום השיווק הדיגיטלי יכולה לבוא על חשבון האינטואיציה והחוש האנושי שהיו חלק בלתי נפרד מעבודת השיווק המסורתית? כיצד המעבר לפלטפורמות דיגיטליות ורשתות חברתיות משנה את האסטרטגיות השיווקיות הקלאסיות? מה החששות והזדמנויות החדשות? האם מגמות כמו קמפיינים וירליים וסרטוני טיקטוק יחליפו לחלוטין את הפרסומות המסורתיות בטלוויזיה ובעיתונות?

אם נראה לך שהכל עומד למכירה – זה כנראה נכון. מוצרים, תנועות ורעיונות, כל אלה הם חלק מהסחורות המוצעות בשוק העולמי. ויש מי שמושך בחוטים.

כל מותג, ארגון וחברה צריכים לשווק את עצמם. בואו ללמוד אצלנו כיצד משלבים בין יחסי ציבור, פרסום, מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי בהפקת קמפיינים ומסעות קידום תוך שימוש בחשיבה אסטרטגית.

הכל תלוי ביכולת לקרוא את המפה, להעביר מסר ולגרוף את מחיאות הכפיים.

מה יש כאן בשבילך?

החוג לתקשורת במסלול תקשורת שיווקית של אוניברסיטת חיפה משלב בין מחקר לפרקטיקה, וחושף את הסטודנטים ליריעה רחבה של ידע ותובנות שהצטברו אצל מומחי התחום לאורך עשרות שנים.

תלמדו כאן מודלים ותיאוריות עכשוויות ותקבלו כלים מעשיים. מחכים לכם כאן תובנות מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק, מנהל עסקים, העיתונאות, יחסי הציבור, הפרסום, השיווק דיגיטלי והניהול האסטרטגי.

סגל המרצים כולל חוקרות וחוקרים ידועים ומומחים מהשטח שילוו אותך לאורך הדרך, יחשפו אותך לסודות התעשייה ויעזרו לך לפתח חשיבה ביקורתית ויצירתית, כזו שתעזור לך בשלבי בניית הקריירה.

רשת של קשרים שיש לחוג מול האגודה הישראלית ליחסי ציבור, משרדי פרסום, יחסי ציבור ודוברות של מוסדות וארגוני דוברים תעזור לך לחוות התנסות מעשית כחלק מתוכנית הלימודים ולהתקבל לעבודה בסיומם.

ללמוד בראש שקט! מלגות ייחודיות באוניברסיטת חיפה 

אוניברסיטת חיפה מציעה מגוון מלגות המפורטות כאן >>

אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה:
מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים
מלגת ג'ויס לנשים גם היא בסך 2,000$ לשנה

יש לך פסיכומטרי גבוה? עוד יותר כדאי לך ללמוד אצלנו
אם ציון הפסיכומטרי הכללי שלך הינו 730 ומעלה, יש לנו בשבילך מלגה בשיעור 100% משכר הלימוד לשנה הראשונה.
פסיכומטרי 600+
אם ציון הפסיכומטרי הכללי שלך בין 620 לבין 730, יש לך אפשרות לזכות במלגה בשיעור 50% משכר הלימוד לשנה הראשונה.

אם ציון הפסיכומטרי הכללי שלך בין 610 לבין 619, יש לך אפשרות לזכות במלגה בשיעור 35% משכר הלימוד לשנה הראשונה.
כללי הזכאות למלגות מפורטים כאן >>

בנוסף לתנאי הקבלה הכלליים של האוניברסיטה, עליכם לעמוד בתנאי הקבלה החוגיים:

קבלה לפי ציון סכם:
ציון סכם: 550 ומעלה (טווח המתנה – 500-549)
רמת סיווג אנגלית: בסיסי ומעלה על בסיס מבחן אמירנט או פרק האנגלית בבחינת הפסיכומטרי
רמת סיווג עברית: ציון 95 ומעלה במבחן יעלנט או מבחן סיווג עברית באוניברסיטת חיפה או סיום בהצלחה של קורס עברית באקדמיה במסגרת המכינה האוניברסיטאית

או: קבלה דרך מסלול אופק (קדם תואר):
על המועמדים במסלול זה להתחיל לימודים בסמסטר קיץ תשפ"ד ולעבור 3 קורסים מקוונים בציון 70 ומעלה.
על בסיס תעודת בגרות – ללא פסיכומטרי:
זכאות לתעודת בגרות
רמת סיווג אנגלית: בסיסי ומעלה על בסיס מבחן אמירנט או פרק האנגלית בבחינת הפסיכומטרי
רמת סיווג עברית: ציון 95 ומעלה במבחן יעלנט או מבחן סיווג עברית באוניברסיטת חיפה או סיום בהצלחה של קורס עברית באקדמיה במסגרת המכינה האוניברסיטאית

*רק לאחר שתסיימו את מסלול הקדם תהפכו לסטודנטים מן המניין

או: קבלה ללא פסיכומטרי דרך מכינת אוניברסיטת חיפה:
קבלה למסלול הרגיל:
ממוצע ציונים של 93 ומעלה במכינת אוניברסיטת חיפה
רמת סיווג אנגלית: בסיסי ומעלה על בסיס מבחן אמירנט או פרק האנגלית בבחינת הפסיכומטרי
רמת סיווג עברית: ציון 105 ומעלה במבחן יעלנט או מבחן סיווג עברית באוניברסיטת חיפה או סיום בהצלחה של קורס עברית באקדמיה במסגרת המכינה האוניברסיטאית

קבלה למסלול אופק דרך המכינה:
ממוצע ציונים של 91-93 ומעלה במכינת אוניברסיטת חיפה
רמת סיווג אנגלית: בסיסי ומעלה על בסיס מבחן אמירנט או פרק האנגלית בבחינת הפסיכומטרי
רמת סיווג עברית: ציון 105 ומעלה במבחן יעלנט או מבחן סיווג עברית באוניברסיטת חיפה או סיום בהצלחה של קורס עברית באקדמיה במסגרת המכינה האוניברסיטאית

  • על המועמדים במסלול זה להתחיל לימודים בסמסטר קיץ תשפ"ד ולעבור 3 קורסים מקוונים בציון 70 ומעלה.

*רק לאחר שתסיימו את מסלול הקדם תהפכו לסטודנטים מן המניין

או: קבלה לבעלי תואר קודם ממוסד אקדמי מוכר:
ממוצע תואר: 80 ומעלה או בחינת כניסה לתואר בציון 75 לפחות או עם מיקום של ציון הגמר ב-15% העליונים במחזור.

המסלול בתקשורת שיווקית מציע 80 נקודות במסגרת החוג לתקשורת, שמורכבות מהעשרה של קורסי הבחירה והסדנאות כמו שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, פרסום, ניהול מותגים וניהול אישי, שכנוע, וניהול משברים. התוכנית כוללת גם פרויקט גמר בתקשורת שיווקית (במטרה לסיים את התואר עם תיק עבודות שיסייע לכם להשתלב בשוק העבודה), ואפשרות לפרקטיקום במשרד פרסום או יחסי ציבור. הסטודנטים ילמדו במקביל במסגרת התוכנית קורסים בהיקף של 36 נ"ז במסגרת מקבצי החוג ללימודים רב-תחומיים:

במהלך התואר יש ללמוד שני מקבצים: מקבץ בהיקף של 20 נקודות זכות ומקבץ בהיקף של 16 נקודות זכות, או 18 נקודות זכות בכל מקבץ.לפחות אחד מהמקבצים צריך להיות מתוך המקבצים הבאים: המקבץ לפסיכולוגיה, מקבץ למדעי המדינה, מקבץ במנהיגות ומנהל ומקבץ אתיקה ומנהל. נוסף על כך, כתנאי לקבלת תואר, על כל הסטודנטים בלימודי התואר הראשון ללמוד קורסים (שלא מתחום לימודיהם) במסגרת "אשכולות העשרה". תוכלו לבחור ללמוד קורסים מהאשכולות הבאים: ״דרך הרוח״ | ״מדעי הנתונים״ | ״חדשנות ויזמות" | "משאבי אנוש" | "קיימות וסביבה". ניתן לשלב לימודים בין מספר אשכולות עד הגעה לסה"כ הנקודות הנדרשות. על הסטודנטים במסלול זה ללמוד קורסים מאשכולות העשרה בהיקף של 4 נקודות זכות. סה"כ 120 נ"ז.

תוכניות נוספות שיכולות לעניין אותך:
תואר ראשון דו-חוגי בשנתיים 6) סמסטרים רצופים בשנתיים קלנדריות- כולל סמסטר קיץ)
תואר ראשון בתוכנית משותפת של החוג לתקשורת עם החוג למערכות מידע
תואר ראשון במסלול כתיבה עיתונאית ויצירתית (בשיתוף החוג לספרות עברית השוואתית)
תואר ראשון במסלול החברה הדיגיטלית (בשיתוף החוג לסוציולוגיה)
תואר ראשון במסלול תקשורת למשפטים

כשתסיימו את התואר תוכלו למצוא את עצמכם כמו הבוגרים והבוגרות שלנו בתפקידים כגון: רכזי קמפיינים שיווקיים, מנהלי מדיה דיגיטלית, מנהלי קשרי לקוחות, כותבי תוכן שיווקי, עובדי מכירות ומסחור, מנהלי מותגים, יועצי שיווק דיגיטלי, ממונים על קידום אתרים, מנהלי רשתות חברתיות, מתכנני אסטרטגיית שיווק, מפיקי תוכן וידאו לדיגיטל, מפרסמים במדיות מסורתיות ודיגיטליות ויזמים בתחום השיווק המקוון. נוסף לכל המקצועות, תמיד יש אפשרות להמשיך לתארים מתקדמים ולהשתלב בתחום המחקר האקדמי ובעתיד גם להשתלב בסגל אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה.