לימודי תואר שני בלוגיסטיקה

משך הלימודים: שנתיים במסלול ללא תזה | נלמד בקמפוס הכרמל | שם התואר: .M.A בלוגיסטיקה | סטטוס הרשמה: ההרשמה נפתחה ב-11.02.24 | אתר בית הספר

לוגיסטיקה: המפתח להצלחה בעולם העסקי המודרני

בעידן הגלובלי של ימינו, לוגיסטיקה היא הלב הפועם של כל ארגון מצליח. מאחורי כל מוצר שאנו צורכים עומדת מערכת מורכבת של תכנון, אחסון, שינוע ואספקה. תוכנית התואר השני בלוגיסטיקה בבית הספר למנהל עסקים מציעה הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם מרתק זה ולהפוך למובילי דרך בתחום.

לוגיסטיקה היא מקצוע בעל השפעה גלובלית, המאפשר להשפיע על תהליכים עסקיים ברחבי העולם. הביקוש למומחי לוגיסטיקה גובר בכל התעשיות, כאשר ארגונים מחפשים מובילים להתייעלות וחדשנות. התחום משלב מגוון רחב של דיסציפלינות מרתקות, מניהול מלאי ועד אופטימיזציה מתמטית, ומוביל בחזית הטכנולוגיה עם שילוב של מערכות מידע מתקדמות וסימולציות.

תוכנית הלימודים שלנו עדכנית ומותאמת לדרישות השוק הגלובלי. בתוכנית תלמדו על ניהול שרשראות אספקה גלובליות, אסטרטגיות רכש והצטיידות מתקדמות, ומודלים לאופטימיזציה ותחזיות. תרכשו מיומנויות בניהול פרויקטים לוגיסטיים מורכבים, יישום מערכות מידע לוגיסטיות וסימולציות חדשניות, וניהול משאבי אנוש בסביבה רב-תרבותית. כמו כן, תלמדו על תקצוב ותמחור בראייה גלובלית, וסוגיות משפטיות בניהול הלוגיסטי.

הצטרפות לתוכנית זו היא הזדמנות להפוך למובילי הלוגיסטיקה של המחר, ליצור את העתיד של שרשראות האספקה הגלובליות ולפתוח דלתות לקריירה בינלאומית מרתקת.

סטודנטים וסטודנטיות שיתעניינו בהסמכה מטעם ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה (CPM Israel), יוכלו לגשת לבחינות CPM מטעם הארגון וייהנו מתעודה בינלאומית בעולם העבודה, בארץ ובעולם, מטעם ארגון הפדרציה הבינלאומי לרכש ואספקה I.F.P.S.M. לימודי התואר השני בלוגיסטיקה בבית הספר למנהל עסקים כוללים ומותאמים ללימודים הנדרשים להסמכה, ואין צורך בלימודים נוספים. החברות והבחינה בעלות נוספת ומופחתת, כפי שייקבע על ידי ארגון מנהלי הרכש.

ללמוד בראש שקט! מלגות ייחודיות באוניברסיטת חיפה 

 אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה: 

מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים 
מלגת ג'ויס לנשים גם היא בסך 2,000$ לשנה 

 אוניברסיטת חיפה מציעה מגוון מלגות המפורטות כאן >> 

לקבלה למסלול ללא תזה (מסלול ב') בלבד

תואר ראשון במדעי החברה והמדינה, רווחה ובריאות, ניהול, מנהל עסקים והנדסה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ ובעולם, בציון ממוצע של 80 ומעלה.

מסמכים נדרשים:
∙ גיליון ציונים רשמי
אישור זכאות לתואר ראשון

דרישות נוספות:
∙ ראיון קבלה

מועמדים שטרם קיבלו אישור זכאות לתואר ראשון:
קבלה על תנאי – יש להציג אישור זכאות לתואר עד סוף סמסטר א' של השנה הראשונה.

לימודי השלמות:
מועמדים ומועמדות שלא עומדים בתנאי הקבלה אבל עם ניסיון מעשי מתאים, יזומנו לראיון אישי בוועדת קבלה. ייתכנו דרישות השלמה מיוחדות מתוך קורסים הניתנים בחוגי הפקולטה. 
*מועמדים ומועמדות עם תואר ראשון בדיסציפלינות אחרות ממוסד מוכר להשכלה גבוהה או שממוצע הציונים שלהם נמוך מהנדרש עשויים להידרש, לפי שיקול דעת הוועדה, בלימודי השלמות לצורך קבלה לתואר. למידע נוסף יש לפנות למזכירות בית הספר.

מועמדים ומועמדות ממוסדות להשכלה גבוהה ששפה ההוראה בהם אינה עברית או מאוניברסיטאות מוכרות מחו"ל וכן אוניברסיטאות בעלות שלוחות בישראל, אשר פועלות באישור המועצה להשכלה גבוהה, מחויבים בתנאי קבלה נוספים >> תקנון הרשות ללימודים מתקדמים (עמ' 13)

*מאחר ומספר המקומות מוגבל, גם אם התמלאו תנאי המינימום הנדרשים, הקבלה מותנית באישור סופי של הוועדה החוגית ללימודי תואר שני. עמידה בכל תנאי הקבלה אין משמעותה קבלה אוטומטית.
**אוניברסיטת חיפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את האמור בתנאי הקבלה, אם תתגלה טעות.

מסלול ב' עם פרויקט גמר (ללא תזה): היקף הלימודים במסלול זה הוא 36 שעות שבועיות סמסטריאליות. הפרויקט ייתן גוון יישומי-מעשי לכלים ולשיטות שנלמדו בקורסים השונים. הסטודנטים והסטודנטיות יתבקשו לבצע פרויקט על נושא שייבחר בתיאום עם המרצה, שבסופו תיכתב עבודה מסכמת.

תוכניות נוספות שיכולות לעניין אותך:
תואר שני במנהל עסקים
תוכנית תואר שני .M.A באקטואריה

עם סיום הלימודים, תצעדו בדרכם של הבוגרים והבוגרות שלנו אל עבר תפקידים בתחום הלוגיסטיקה. ניתן להשתלב בניהול שרשרות אספקה בחברות גלובליות, להוביל פרויקטים לוגיסטיים מורכבים בתעשיות מגוונות, או לקחת חלק בתכנון אסטרטגי של מערכי הפצה בינלאומיים. תפקידים כמו ניהול רכש בכיר, מומחיות באופטימיזציה לוגיסטית, או ייעוץ לוגיסטי עצמאי הופכים לאפשריים. קיימות הזדמנויות להשתלבות בחברות טכנולוגיה המפתחות פתרונות חדשניים לניהול מלאי ושינוע, או להובלת יוזמות של לוגיסטיקה ירוקה בארגונים גדולים. בנוסף, נפתחת האפשרות לבחור במסלול אקדמי ולהמשיך במחקר מתקדם בתחום הלוגיסטיקה, תוך תרומה לפיתוח הידע והחדשנות בתחום חיוני זה.