מערך בינלאומיות

מקדם את הפעילות של בית הספר הבינלאומי, אירוח חוקרים וכנסים באוניברסיטה, עידוד חילופי מרצים וסטודנטים במסגרת תוכניות כמו ארסמוס+, עידוד בינלאומיות של הסגל המנהלי, יצירת הסכמי שיתוף פעולה עם אוניברסיטאות בעולם, והתווית מדיניות ואסטרטגיה לבינלאומיות.

פרופסור טלי כץ-גרו, סגנית נשיא לבינלאומיות

  אני פרופסור מן המניין בסוציולוגיה וראש המערך לבינלאומיות. תחומי המחקר שלי כוללים: סוציולוגיה של צריכה, סוציולוגיה של תרבות, סוציולוגיה סביבתית, קיימות במשקי בית, וריבוד חברתי, עם דגש מתודולוגי על השוואות בין-לאומיות ולאורך זמן. הייתי פרופסור אורחת במספר אוניברסיטאות וחברת סגל באוניברסיטת מנצ'סטר בין השנים 2016-2019. שימשתי כסגנית-נשיא האגודה הסוציולוגית הישראלית, כגזברית האגודה הסוציולוגית האירופית, וכעורכת-ראשית שותפה של כתב העת Poetics. מידע נוסף על מחקר ופרסומים זמין כאן.

צמרת עינב, מנהלת מערך בינלאומיות

אני בעלת תואר שני ביחסים בינלאומיים מאוניברסיטת ננקאי בטיאנג'י, סין, שבה התגוררתי עם משפחתי למשך שבע שנים.
מסלול הקריירה שלי באוניברסיטה תרם רבות להבנה ולידע בבינלאומיות ובפיתוח שותפויות גלובליות. בתחילת עבודתי באוניברסיטת חיפה שימשתי כראשת מנהל בית הספר הבינלאומי ובהמשך, כראשת דסק אסיה וכמנהלת שותפויות באגף קשרי חוץ.  לפני הצטרפותי לאוניברסיטה, שימשתי כמנהלת שת"פ אקדמי ישראל-אסיה במועצה להשכלה גבוהה, תפקיד במסגרתו פיתחתי וקידמתי שיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים בין ישראל, סין והודו ברמה הלאומית. בשלב מוקדם יותר בקריירה שלי, הייתי שותפה להקמתו ולניהולו של בית ספר לשפה ולתרבות הסינית בישראל.
מגוון התפקידים שמילאתי באוניברסיטה ומחוצה לה תרמו רבות להבנה ולידע שלי בבינלאומיות ובפיתוח שותפויות גלובליות ואני מקווה להביא לידי ביטוי את הניסיון המקצועי שצברתי כחלק ממערך הבינלאומיות.

מערך בינלאומיות
אוניברסיטת חיפה
שדרות אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה
ת"ד 3338, מיקוד 3103301
טלפון: 04-8240772
דוא"ל: uh.intl@univ.haifa.ac.il
אתר מערך בינלאומיות